سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی، هدایایی هستند که به منظور تبلیغ یک محصول، خدمات یا برند به مشتریان و مخاطبان اهدا می‌شوند. این هدایا معمولاً شامل لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم شخصی، لباس و پوشاک، لوازم الکترونیکی و … هستند. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب، باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته، انتخاب هدف بازار است. برای این کار باید بازار مورد نظر خود را شناسایی کرده و سپس با توجه به سلیقه و نیاز آن‌ها، هدایای مناسب را انتخاب کنید. دومین نکته، کاربرد و کیفیت هدایا است. برای جذب مشتریان و حفظ آن‌ها، باید هدایای با کیفیت و کاربردی را انتخاب کرده و به آن‌ها اهمیت داد. برخلاف باور عام، هزینه بالاتر هدایای تبلیغاتی، به معنای بهتر بودن آن‌ها نیست. در واقع، بسیاری از هدایای تبلیغاتی با قیمت پائین‌تر نسبت به دست‌ساز و گروم‌ساز هستند و در عین حال کاربرد و جذابیت خود را حفظ می‌کنند.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از ابزارهای مهم برای تبلیغ برند و نام تجاری شما به شمار می‌آید. این خودکارها دارای قابلیت حک و چاپ روی بدنه آن هستند که باعث ماندگاری نام تجاری برند شما در ذهن مخاطبین می‌شود. خودکار تبلیغاتی به دلایل مختلف از جمله مورد مصرف همگانی، قیمت مناسب، حسن علاقه به نوشتن و غیره جایگاه اول در مصرف هدایای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است همچنین یکی از ویژگی های این هدیه تبلیغاتی تنوع قیمت بالای این محصول می باشد که مجموعه تبلیغ کننده با توجه به بودجه در نطر گرفته شده برای تبلیغات می تواند به نسبت یکی از محصولات خودکار مدیریتی ، خودکار تبلیغاتی لوکس و یا در صورت نیاز به کالای لوکس و کمیاب از قلم کلکسیونی جهت تبلیغات برند و کسب کار خود بهره ببرد.

خودکار شیفر و خودکار یوروپن

در صنعت نوشت افزار مانند دیگر صنایع تعدادی از نام ها و برندها با توجه به سابقه ، متریال استفاده شده در محصول و کیفیت ساخت و همچنین رضایت مشتریان در سراسر جهان از دیگر برندها شناخته شده تر و از اعتبار بیشتری برخوردار می باشند که از جمله بهترین این برندها می توان از پیرکاردین ، خودکار یوروپن ، کراس ، ملودی ، خودکار شیفر و فوراور نام برد که با تولید اتواع قلم لوکس مدیریتی و کلکسیونی مجموعه ای از بهترین محصولات را در ویترین فروشگاهی خود جمع آوری کرده اند و باعث رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود در سراسر جهان گردیده اند ، بدون شک در دست داشتن هر کدام از محصولات این برندها می تواند موجب انتقال حس زیبایی شناسی ، اصالت و سلیقه اشرافی شخص استفاده کننده در میان اطرافیان باشد.

هدایای چرمی تبلیغاتی

همانطور که در ابتدای این مقاله خواندیم هدایای تبلیغاتی می تواند از محصولات متنوعی باشد که یکی از پر طرفدارترین این محصولات هدایای چرمی تبلیغاتی می باشد که با توجه به تونع محصول و اینکه می توان به صورت ست یا تک محصول از آن استفاده کرد موجب محبوبیت این محصول در بین صاحبین کسب و کار و سازمانها به عنوان یک هدیه لوکس تبلیغاتی گردیده. هدایای چرمی را می توان در غالب کیف چرمی ، کیف جا کارتی ، جا سوییچی و ست رومیزی مدیریتی به صورت تک محصول و همچنین ترکیب هر کدام از آنها با دفتر یادداشت تبلیغاتی ، سالنامه ، خودکار و برای بانوان آیینه کیفی استفاده کرد.

دفتر یادداشت تبلیغاتی

با توجه به نیاز همگانی به سالنامه و دفتر یادداشت روزانه یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در بین صاحبین کسب و کار دفتر یادداشت تبلیغاتی می باشد که علاوه بر کاربردی بودن و قیمت مناسب ، محیط بسیار زیادی برای چاپ برند و نشان تجاری تبلیغ کننده دارد و می توان از روی جلد ، صفحات ابتدایی و انتهایی و همچنین پانوشت تمامی صفحات به عنوان محل درج نشان تجاری بهره برد و توضیح مختصری از فعالیت کسب و کار موردنظر برای مخاطبین و مشتریان ارائه داد.