سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاکت پستی

پاکت پستی

معمولا همه افراد مخصوصا افرادی که مرسوله های زیادی دارند همه روزه با انواع پاکت پستی در سایزها و طرح های مختلف سر و کاردارند و برای اتلاف کمتر وقت در ادارات پست احتیاج به تهیه این محصول با تعداد بالا را احساس می کنند. پاکت پستی که به کیسه های مقوایی که برای ارسال نامه یا اشیاء توسط پست یا پیک های درون شهری مورد استفاده است اطلاق می شوند در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند که بیشترین استفاده را پاکت های ساده و پاکت پستی حباب دار دارند. نکته حائز اهمیت در تهیه این پاکتها این است که بر خلاف تصور عموم مردم حتما احتیاج به خرید این محصول از ادارات پست نمی باشد و می توان از مجموعه های تولیدی با بالاترین کیفیت و سبق سایز مورد نظر حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین خرید مورد نظر خود را انجام داد.

کارتن پستی

برای ارسال اجناسی با سایزهای بزرگتر نمی توان از پاکت پستی استفاده کرد و نیاز به کارتن پستی می باشد. این محصول که مانند کارتن های معمولی به صورت سه لایه و پنج لایه تولید می شود به نسبت وزن مرسوله و مقدار مقاومت کارتن دسته بندی می شوند. کارتن پستی همانطور که شباهت هایی با کارتن معولی دارد ، تفاوت هایی نیز دارا می باشد که از مهم ترین آنها می توان به محل درج آدرس گیرنده و فرستنده و همچنین محل قرار گیری تمبر نام برد. خرید این محصول و همچنین پاکت پستی و نگهداری آنها این اجازه را به ارسال کننده می دهد که بسته بندی محصول خود را در منزل یا محل کار انجام داده ، آدرس فرستنده و گیرنده را درج نماید و در زمان ارسال وقت کمتری را در اداره پست تلف کند.

کارتن سازی

کارتن سازی و بسته بندی محصولات تولیدی یکی از صنایع زیر ساخت تمامی مجموعه های تولیدی می باشد که با زیبایی تولید در بسته بندی و پکینگ اجناس ، نقش فوق العاده موثری در بازاریابی و فروش بالای محصولات ایفا می کند. حال با پیشرفت این صنعت و به کار گیری دستگاه هایی مثل دایکات در خطوط تولیدی ، مجتمع های تولیدی در عرصه کارتن سازی تنوع محصول بالاتری نسبت به سابق ارائه می دهند و با وجود کارشناسان و طراحان مجرب توانسته اند بسته بندی محصولات را در حد نمونه های خارجی بالا ببرند و همین موضوع یکی از اصلی ترین دلایل رشد تولید داخلی و استقبال مردم از محصولات داخل کشور شده است. همین طور با تولید کارتن های مقاوم توانسته اند به حمل اثاثیه منزل یا صنعتی کمک شایانی نموده و حمل و نقل این وسایل با آسودگی خیال بیشتری انجام گردد.

پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار نوعی عایق نایلونی می باشد که با وجود حباب های هوایی که بر روی آن قرار گرفته قابلیت جلوگیری از ضربه و مقاوم سازی اشیاء در جا به جایی یا داخل بسته بندی را دارد. پلاستیک حباب دار در انواع دو لایه ، سه لایه و پنج لایه تولید می شود که با توجه به نیاز مشتری قابل تهیه می باشد. این عایق کاربردی در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید می شود که درجه دو با استفاده از مواد بازیافتی تولید شده و بر روی آن برچسبی آبی رنگ قرار می گیرد ولی این دو مدل در کارایی و مقاوم سازی هیچگونه تفاوتی نداشته و هر دوی آنها می توانند از اجناس حمل و نقل شده کاملا محافظت نمایند.

خرید پاکت پستی

برای تهیه انواع پاکت پستی در سایزهای مختلف و طرح های گوناگون و همچنین خرید کارتن پستی و پلاستیک حباب دار می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه راسا پک و مقایسه تمامی محصولات به خرید محصول مورد نطر خود اقدام نمایید. راسا پک به عنوان اولین فروشنده پاکت پستی در مشهد آماده ارائه خدمات و همکاری با تمامی سازمانها و صاحبین مشاغل در سراسر کشور حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین می باشد.